fredag den 21. januar 2011





Jeg har modtaget en award, som er en blog leg. Ved at acceptere den skal jeg gøre dette:

1. Tak og link tilbage til den person, der tildelte mig.
2. Del 8 ting om mig selv.
3. Give den videre til 8 bloggere, som jeg for nylig har opdaget.
4. Kontakte de bloggere og fortælle dem om deres priser.

1. Tak til søde Mette, der har givet mig denne award. Hun har den sjoveste, skønne og farverige blog her

2. 8 ting om mig:
  • Min største last er cola light
  • Jeg kan ligge og læse bøger til langt ud på natten
  • Jeg er hunderæd for mus
  • Jeg har været til ca. 36 kocerter med Oysterband
  • Jeg kan rigtig mange bilmærker
  • Jeg stortudede første gang jeg så Moulin Rouge
  • Jeg elsker chokolade
  • Jeg er B-menneske
3. Jeg vælger ikke at give awarden videre, for da jeg begyndte at kigge rudt på de blogs jeg følger kunne jeg se at flere af dem har modtaget andre og lignende awards de sidste par dage. Så jeg vil nominere alle de skønne kvinder (og den ene mand Made by Joel) hvis blogge jeg følger (se her på min blog, hvem de er og tjek dem ud)









Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Elsker en god kommentar, så skriv endelig.