tirsdag den 25. oktober 2011

Efterår og hurra hurra.

Huha hvor det blæser, men i dag gør det ikke noget. I dag er jeg nemlig blevet fejret på fornemste vis.
Jeg har fået de fineste gaver i dag og alle eleverne på skolen har sunget fødselsdagssang for mig, så føler mig godt nok heldig.
Drengene har lavet de flotteste gaver til mig. Magnus kom i morges med en flot hjemmelavet kasse og Hjalte havde skrevet en hel bog til mig.
Søde søde Mette gav mig den fineste rævepude, som vakte stor jubel da jeg kom hjem med den. Min anden søde kollega Pia gav mig en tur på café, når vi en dag får tid det vil jeg glæde mig rigtig meget til.

I efterårsferien var vi en tur på Mors og finde fosiler og drengene var så heldige at få lov til at være med til en ægte arkæologisk udgravning...de skulle grave et skelet ud. Se det var lige noget for to eventyrlystige drenge.
Vi fik også besøgt Aros og var oppe at gå i regnbuen, det vil jeg helt klart anbefale også selv om Magnus flere gange, når vi kiggede på kunst, fik sagt: Jeg forstår det ikke!
Billederne er venligt udlånt af Magnus, som har købt sit eget digitalkamera



Mine fine gaver fra de dejligste kollegaer i verden.
Dejlige fødselsdagsgaver fra dejlige drenge.
Et lille udsnit af regnbuen.

.
Aarhus set med gule øjne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Elsker en god kommentar, så skriv endelig.