mandag den 20. februar 2012

Vinterferie

Vi nyder ferien i fulde drag. Drengene har nu i to dage bygget lego i hele spisestuen og der er blevet leget med riddere, dinoer, fly og meget andet. 
Jeg har forsøgt at være lidt kreativ, nu hvor jeg endelig synes at jeg har tid til det og kan sætte mig i sofaen med god samvittighed. Jeg har forsøgt mig med tegning i dag. Jeg har flere gange i blogland set disse fine mønstre og bestemte mig for, at i dag skulle det være. Det var ganske sjovt og lidt terapi var det også, så det bliver ikke sidste gang, at jeg prøver det. Jeg har fundet god hjælp og vejledning på denne blog SØHESTEN. Super blog med mange kreative indspark.
I morgen står den på fastelavnsbolle-bagning...mmmm det bliver godt :)
Mit zentangle-mønster.

Dette fine fastelavnspynt, har jeg fundet på Kreative omgivelser's blog.



2 kommentarer:

Elsker en god kommentar, så skriv endelig.