søndag den 4. marts 2012

Hæklepause og Tim Chistensen koncert.

Var i fredags til en helt forrygende Tim Chistensen koncert sammen med mine dejlige veninder. Jeg var så heldig at min ene veninde havde givet mig en billet til koncerten i kombineret fødselsdags- og julegave og aftalt med min anden veninde at hun også skulle med, så i fredags tog vi til koncert. Det hele endte med at jeg fik taget et billede af Tim C og mig...det var stort :) 
I går skulle jeg bare rekreere mig selv (man er jo ikke 18 år mere, men det tror man nogle gange, når fadøllet ryger ned).
I dag har hele familien været til judostævne, da begge drenge kæmper. Og når man sidder i en idrætshal i mange timer, så er det jo godt at hækle, men desværre kan jeg mærke det i mit håndled nu (det startede allerede i sidste uge, men er bare blevet værre), øv så nu bliver jeg nødt til at tage en hæklepause i nogle dage.


Billede fra Tim Christensen koncerten som min søde veninde Pernille har taget


Det var stort :)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Elsker en god kommentar, så skriv endelig.