torsdag den 10. oktober 2013

Tværstiber.

Er normalt ikke den, der blogger om mode, men jeg har simpelthen købt de dejligst bukser. Moss Copenhagen har lavet et disse dejlige bukser. Jeg havde godt nok snakken med en tidligere klassekammerat om hvorfor vi kvinder blindt fulgte moden. Han sagde at vi kvinder altid siger at striber på tværs gør en bredere, men alligevel køber vi disse tværstribede beklædningsstykker. Sjov snak at have med en af det andet køn. Men han har jo lidt ret. Nogle gange følger vi kvinder bare moden uden at være bare lidt kritiske.
Jeg er nu meget glad for mine bukser og min søde veninde (var selvfølgelig en rigtig veninde) sagde at hun synes de så fantastiske ud, og at jeg faktisk så slankere ud i dem, den kompliment smider man jo ikke væk.
Nu er der snart efterårsferie og den skal nydes :)

Dejlige tværstribede bukser.

1 kommentar:

Elsker en god kommentar, så skriv endelig.