tirsdag den 4. august 2015

Nu er det lidt over et år siden, at jeg sidst skrev på bloggen. Instagram har taget over og det kan jeg se også er sket for mange af de andre bloggere jeg følger.

Men nu har jeg brug for at skrive igen. Bloggen vil mest blive brugt til luft for tanker, men også andre ting, som rør sig i mit liv.

I dag skulle jeg være startet på arbejde igen efter sommerferien, helt frivillig. Men kom var til Tall Ships Races i Aalborg og der var trafikkaos, da vi skulle hjem, så jeg lå først i min seng kl. 01.30, så var det ikke nemt at skulle overskue en arbejdsdag i dag. Så jeg starter med at holde den fridag. Det er helt med vilje. Det sidste år på skolen har været kaotisk, ny skolereform, nye arbejdstider, ny "kasket" til mig som TR, så der var lige pludselig en masse ting, som jeg skulle sætte mig ind i. Jeg opdagede sidst på skoleåret, at jeg havde glemt mig selv! Jeg fik svært ved at overskue selv de mindste ting, havde svært ved at beslutte mig, blev sur og tvær hjemme. Så kom ferien heldigvis. Jeg har fået slappet af og tænkt tingene igennem. Jeg bliver nødt til at sætte mig selv først engang imellem - og det blev i dag. Jeg har dårlig samvittighed, for jeg havde jo aftalt med mig selv, at jeg ville starte i dag, og havde sagt det til nogle af mine kollegaer. Men med dette indlæg får jeg lige lettet lidt på ventilen, for det er også en af mine svagheder -  jeg får det ikke ud, men går bare med tingene inde i hovedet og så bygger det sig op, det er ikke smart (har jeg nu fundet ud af). Derfor er bloggen blevet min ventil uanset om der er nogen, der læser det eller ej.

Nu vil jeg se netflix, læse, hækle, gøre klar til det nye skoleår og ellers nyde min selvvalgte fridag :)

Møs møs

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Elsker en god kommentar, så skriv endelig.