mandag den 6. december 2010

Snevejr, jubiii, men host host.

Så sneede det igen (og gør også i dag), jeg blev helt salig, da jeg så hvor flot det hele blev ude i haven. Drengene legede i sneen og byggede en fin snemand, som står og kigger. 
Vi tog for alvor fat på at jule i går. Vi havde julehygge i Magnus' klasse i går, hvor vi fik bagt julesmåkagerne og julehygget lidt, og da vi kom hjem fik vi julepyntet lidt, mens drengene var ude i det dejlige snevejr.
Men min hoste, som kører på anden uge, blev rigtig træls i går og der kom lidt feber. Så i morges måtte jeg blive hjemme under dynen, øv. Nu er jeg oppe og vil tage på arbejde i morgen, med et kæmpe halstørklæde på.
Det er nu flot sådan noget snevejr.
Michaels cykel (det er godt at han kan køre med mig om morgenen)

Min nabos fine "juletræ"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Elsker en god kommentar, så skriv endelig.