fredag den 17. december 2010

Weekend.

Så er det den sidste weekend inden jul. Jeg har været på juleshopping i dag og fik købt lidt flere gaver og håber på at de sidste snart bliver klar.

Denne weekend skal heldigvis deles med dejlige venner og det glæder vi os rigtig meget til. 

I onsdags var jeg i biografen og se Spis Bed Elsk. For mig var det en fantastisk film, som fik mig til at tænke over nogle ting...og det er jo altid dejligt, når man får den oplevelse med film.


I går var jeg til et meget underholdende og tankevækkende foredrag med hjerneforsker Ann E. Knudsen, hun forstår at fortælle tingene, så man både griner og kommer til at tænke på sin egen hjerne...det var rigtig godt. Hvis I nogensinde får chancen for at høre hende, så gør det.

Det er nu sjovt med livet, når man mindst venter det, så sker tingene...og nogle gange hurtigere end man selv kan forstå...lidt kryptisk snak, jeg skal nok fortælle når tiden er inde og jeg er klar til at dele :)

1 kommentar:

Elsker en god kommentar, så skriv endelig.