fredag den 18. marts 2011

Nogle dage er bare gode :)

I dag har bare været en rigtig god dag.
Den startede med at jeg fik fjernet mine clips i maven. Jeg er en rigtig kylling, når det kommer til sådanne ting, ikke at jeg har prøvet det før, men det gjorde heldigvis slet ikke ondt. Så da jeg forlod sygeplejesken var jeg klar til hvad som helst.

I eftermiddag fik jeg så besøg af de bedste kollegaer i verden. Det var bare så hyggeligt, at få snakket især om mad :) og alt hvad der ellers rør sig i skoleverdenen. Og de var så søde at have en fin gave med et flot K, som har fået plads på min hylde og Tina Dickows nye cd, som lige nu flyder ud af højtalerne...det er helt fantastisk musik.

Forårsbord til mine gæster

Min nye bagebog med skønne opskrifter. Lone Kjær har også en flot blog med masser af opskrifter.

Æble-nøddeboller fra bagebogen.

1 kommentar:

Elsker en god kommentar, så skriv endelig.