fredag den 25. marts 2011

Fredagshygge

Puha for en uge.
I går fik vi på skolen at vide hvad udfaldet af en ny skolestuktur ville betyde for vores skole (og de andre skoler i kommunen). Jeg havde i dagene op til haft de vildeste drømme om hvordan dagen ville gå. Det var en træls dag med følelser i gang. Jeg var meget heldig, jeg kan blive på min pind hos de dejlige unger og kollegaer. Det har godt nok fyldt meget i mit hovede denne uge. 
På drengenes skole var lærerne igennem det samme, og Magnus kom hjem og fortalte at han skulle af med to af sine lærere. Så nu har jeg en lidt trist dreng, som går og siger: det bliver ikke det samme uden dem. Øv øv øv.
Nu er det weekend og vi skal hygge i aften og i morgen går turen ned til vores venner, så skal der hygges endnu mere.
I næste uge skal jeg starte på arbejde igen og jeg glæder mig rigtig meget.

Fredagshygge i haven

Sif fredagshygger også i haven

Fredagshygge til i aften (der er også købt dejlig usundt slik)

Ministerens fredagshygge

1 kommentar:

Elsker en god kommentar, så skriv endelig.