lørdag den 2. april 2011

Lørdag i solskin, men....

Så skulle den første lørdag med sol og varme komme. Og vi ventede i spænding...det var lidt surt at vågne op til tåge, så formiddagen blev brugt på at lave en kæmpe togbane i stuen for at få tiden til at gå. Begge drenge byggede og byggede og legede lige indtil solen endelig kom, så forsvandt familien ud i haven...på nær mig. Jeg skulle begynde på elevplaner i dag, da de skal være færdig i denne uge. Det var lidt øv at se dem nyde det gode vejr, så jeg satte mig et mål, lav ti i dag og ti i morgen. Så da jeg var færdig kom jeg også på terraessen med en god bog og nød det fantaktiske vejr. Nu føler jeg at foråret er rigtig på vej.



Der bliver bygget og bygget i stuen.

Min arbejdsplads i dag...i solskin.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Elsker en god kommentar, så skriv endelig.