onsdag den 27. april 2011

Ny cykel

Der har været lidt stille på min blog i påsken, men det var simpelt hen for godt vejr til at jeg kunne tænde computeren. Og de dage vi var i Skagen var vi ikke i huse med internet adgang! Jo jo de eksisterer skam endnu. Vi havde en fantastisk ferie, som vi nød i fulde drag. Nu er vi startet på arbejde igen med fuld skrue. Jeg skriver elevplaner i vildskab og økonomiministeren skal til konference i 2½ dag. 
I går købte jeg en ny cykel. Det er 12 år siden jeg sidst købte en, så jeg syntes at jeg havde fortjent en :) Min gamle cykel er egentlig fin endnu, den har et par småskavanker, men den er alt for høj til mine 166 cm. Så nu står den på fin bedstemorcykel med kurv til mig...den er jeg glad for.

Min fine nye bedstemorcykel :)

2 kommentarer:

  1. næææ... hvor er den fin :) En rigtig bedste-fræser :)

    SvarSlet

Elsker en god kommentar, så skriv endelig.