tirsdag den 19. april 2011

Påskeferie

Det her ferie-halløj kan jeg godt vænne mig til :) og især når det er så godt vejr.

Fra søndag til mandag havde vi lånt Nikoline og Olivia og tog alle seks en tur i Fosdalen. Der var så dejligt at gå og kigge og nyde roen. Der var ikke kommet så meget grønt endnu, men anemonerne stod i fuldt flor, og kilden rislede afsted- det er så godt.
I dag har vi knoklet i haven. Jeg kan helt sikkert mærke nogle muskler i bagen og lårene, som ikke har lavet så meget hele vinteren. Men nu er vi i gang med at ordne vores bed - det eneste vi vil have i haven, da vi ikke er de store havemennesker. Jeg har godt nok mange planer for det bed og er meget i tvivl om der er plads til pæoner, hortensiaer, kornblomster, sommerblomster... så det kan god være at jeg skal skrue lidt ned for forventningerne :)
Og vejrudsigten siger jo fantasktisk vejr resten af påsken, det kan vi li'
Nu vil jeg pleje mit trætte korpus og sætte mig i sofaen og få nogle af mine hækleprojekter færdig ( er såmænd bare i gang med 3-4 projekter, typisk mig).

Anemoner i fuldt flor i Fosdalen

Genboens kat på besøg i mit kommende blomsterbed

Ny havehat, som drengene fandt i genbrugsbutikken

1 kommentar:

Elsker en god kommentar, så skriv endelig.