mandag den 23. august 2010

Regn

Så er der regnvejr igen. Nogle bliver dybt deprimeret af regnvejr og sådan en er jeg gift med. Han går rundt som en løve i bur, når det regner og "øffer" over vejret, men hvad kan vi gøre. "Alle snakker om vejret, men ingen gør noget ved det", kunne være hans mantra.

Jeg så tværtimod regnvejret som en udfordring til at tage nogle billeder. Jeg prøver alle mulige funktioner og nogle resultater bliver meget gode, andre bliver slettet med det samme. Jeg synes, at det er sjovt at lege med kameraret. Nu har jeg jo også haft det i over et år, så det er vist på tide at jeg lærer det bedre at kende
.



Well well endnu en dag i morgen så jeg vil kravle under dynen og sove helt igennem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Elsker en god kommentar, så skriv endelig.