lørdag den 28. august 2010

Træt ind til benet

Hvor træt kan man egentlig være?! Efter to dage på musikkursus og jamsession til langt ud på natten, er jeg fuldstændig færdig. Men hvor har jeg det godt. Jeg havde helt glemt min musikglæde, men fandt den heldigvis i løbet af dette kursus. Hvor er musik vidunderligt. Men dans kan også gøre underværker! Jeg fik en rigtig træls telefonopringning på mit kursus, som både gjorde mig vred, gal og ked af det. Jeg gik til dans, med hovede fuld af negative og vrede tanker, men efter en times dans var alle de trælse tanker sparket væk og erstattet med nye og positive....det var helt fantastisk. Så nu vil jeg næste gang, jeg får negative og trælse tanker, danse en times tid og så få dem danset ud og positive danset ind. Dejligt.


Og i min have har jeg de fineste hortensiaer lige nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Elsker en god kommentar, så skriv endelig.