lørdag den 21. august 2010

Weekend med tramp

Så blev det weekend. Det er nu rigtig dejligt. Jeg troede, at jeg skulle have en dejlig afslappet weekend startende med wellness fredag aften, men men men....lørdag kl. 9 blev jeg mobbet med til min allerførste spinningtime. Jeg frygtede det værste, og det gik som frygtet. Instruktøren spurgte om der var nye på holdet og jeg måtte jo pænt række hånden op. Han kom så hen og instillede cyklen og fortalte lidt om hvordan jeg skulle cykle....Fint fint tænker jeg det skal nok gå - han slutter så lige sin lille forklaring af med at sige: "Det bliver hårdt, ekstremt hårdt" Tak skæbne, jeg var klar til at klikke af cyklen med det sammen. Jeg kæmpede derefter i en time og svedte som jeg aldrig har svedt før. Så siger de alle sammen, at jeg vil få det rigtig godt bagefter!!! Øøøøh godt er det at have ondt i bagen og være træt, så har det godt nok ændret sig siden jeg sidst havde det godt, nej spøg til side, min samvittighed har det godt og jeg kunne godt finde på at springe på sådan en cykel igen, men fortæl det aldrig til mine veninder, så vil de drille mig.

I morgen bliver Magnus 10 år første runde fødselsdag. Det er stort at tænke ti år tilbage og tænke på, at lige nu lå jeg med veer og ud kom den dejligste lille troldeunge. Det er ti dejlige år, at tænke tilbage på og jeg glæder mig meget til at fejre Magnus' dag i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Elsker en god kommentar, så skriv endelig.