tirsdag den 21. september 2010

At sidde i sin sofa

Det lyder jo næsten som en drøm, at få lov til at sidde i sin sofa hele dagen og lave ingenting. Og det er det jeg gør lige i øjeblikket. Men jeg synes ikke, at det er sjovt, grunden hertil er at jeg i fredags forvred mit knæ og kan ikke gå rundt. Jeg prøver, at tage mig sammen til at lave noget, men det er som om jeg er gået helt i stå, men i dag har jeg besluttet mig for at lave noget. Så om lidt bliver hæklerierne fundet frem og kruset med the og så skal der hygges, dårligt knæ eller ej. Nu skal mit sjal være færdigt og jeg skal til at starte på en mummitrold, som en sød kollega fortalte om, jeg var så heldig, at finde den på en blog, så nu skal den prøves.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Elsker en god kommentar, så skriv endelig.