mandag den 27. september 2010

Efterår indenfor.

Nu har vi trukket os ind i stuen. I går hæklede jeg hele aftenen og kan forhåbentlig snart vise en lille mummitrold. Jeg har også været i gang i dag, men arm nr. to driller, så da jeg skulle starte for fjerde gang, blev det lige så stille lagt på bordet. Jeg må prøve igen i morgen. Jeg glæder mig til den er færdig, så jeg kan lave en mere og flere af de andre projekter, som jeg har udset mig.

Vi er så småt begyndt at planlægge vores efterårsferie. Jeg har fået lokket drengene og Michael med en tur til Århus, de var nu ikke så svære at lokke, nu skal vi bare finde ud af, hvad vi skal opleve og se i Århus. Nogen forslag???

Det er så mørkt udenfor, men det positive er jo, at så kommer alle de indendørs sysler frem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Elsker en god kommentar, så skriv endelig.