søndag den 17. oktober 2010

Efterårsferie


  
Så startede efterårsferien. Vi har tid til alt det, som vi ikke når i hverdagen, så Michael har snart et fint cykel/havemøbel-skur klar og jeg har fået ryddet op i nogle af mine køkkenskuffer, så jeg kan finde mit bageudstyr igen. Jeg har ikke haft den store lyst til at bage i et stykke tid nu, men jeg kan mærke, at med min nye hævekurv, så står den snart på fine brød.


Drengene og mig tog en tur til stranden i Blokhus i dag og det var rigtig hyggeligt. Der var et fint vandløb, med masser af strøm - perfekt legeplads. Men det betød også våde bukser og strømper. Jeg fik heldigvis tid til at lege lidt med kameraret, så mon ikke jeg snart har fundet helt ud af det.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Elsker en god kommentar, så skriv endelig.