mandag den 1. november 2010

Real life.

 Det er ikke megen aktivitet, jeg har haft på min blog på det sidste. "Hvorfor ikke?", spurgte jeg mig selv om. Tankerne har været: puha, jeg gør det lige senere; jeg skal lige hækle lidt i aften; vi har ferie, så skal der slappes fuldstændig af, også fra de sociale medier; har jeg egentlig noget interessant at fortælle fra mit liv?! 
Konklusionen er at jeg ikke ved hvorfor jeg ikke har været aktiv. Der har været mange ting at se til de sidst uger, og så kommer min lille blog i sidste række.

Jeg har dog læst mange andre blogs og blevet meget inspireret, både på det blog-mæssige, men også på det kreative. Jeg vil glæde mig til at de næste tre uger er gået, som står på rigtig meget arbejde, så vil jeg igen kaste mig over nogle projekter. Jeg har dog afsluttet et par projekter, som jeg snart vil lægge billeder ud af.

Trætheden har totalt overmanet mig i dag, så nu vil jeg sidde i sofaen lidt og så vil jeg gå i sen inden kl. 22, da arbejdsdagen i morgen er på 10 timer, puha. 
Godnat og drøm om engle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Elsker en god kommentar, så skriv endelig.