fredag den 4. februar 2011

Puha for en fredag.

Nå så blev det fredag og vi havde mange planer for denne weekend, læg mærke til jeg skrev havde!  Dagen startede rigtig fint med at jeg fik en meget fin ugle af en sød kollega. Så var vi på kunstudstilling (Nørhalne viser Kunst), der var nogle rigtigt flotte billeder og smykker, jeg kunne købe mig fattig. Men så ringede ministeren..Ministeren sprang sin achillessene i dag, så nu er han bænket på sofaen de næste 14 dage, hvorefter han må støtte en lille smule og så starter genoptræningen! Han duer bare ikke til at ligge stille, så jeg får nok brug for at gå nogle ture engang imellem. Men nu har han computer, fjernsyn og gode bøger inden for rækkevidde, så mon ikke han kan klare sig.
Det har desværre betydet, at vi har måtte sige fra til et klassearrangement i Hjaltes klasse og det har kostet tårer :( Og jeg ved ikke om jeg kommer afsted til koncert i morgen. Lad os se hvad morgendagen bringer

Ministeren på sofaen med computeren

Min fine ugle, som verdens bedste Lone har lavet.

2 kommentarer:

  1. Fin ugle og stakkels minister. Sig til hvis han skal låne nogle bøger og har også en del historiske film til udlån!
    Håber vi ses i morgen!!!!

    SvarSlet
  2. jaaa hun er vakker, hende Lone..

    SvarSlet

Elsker en god kommentar, så skriv endelig.