tirsdag den 20. september 2011

Hele jorden er så fuld af blade.

Lige nu synger vi efterårssange i hver musiktime og de passer bare alle sammen til dette blæsende, regnvåde vejr. Jeg kan bare mærke, at jeg bliver mere og mere hulemenneske, jeg har slet ikke lyst til at komme ud, når regnen pisker ned og det blæser. Men selvfølgelig er der også noget positivt...der er mere tid til de indendørs-sysler. Jeg er i gang med at strikke et laaaaangt halstørklæde og lægger selvfølgelig et billede ud, når det er færdigt. Jeg har også været i gang med et mobil-etui, men mangler lige at sy en knap på og når den er på kommer der selvfølgelig også et billede :)

Mmmm varm karrysuppe på en kold efterårsdag.

1 kommentar:

  1. Det lyder hyggeligt.
    Mon du har hele teksten til sangen : Hele jorden er så fuld af blade?
    Så vil jeg blive en glad mor og folkeskolelærer😁

    SvarSlet

Elsker en god kommentar, så skriv endelig.