onsdag den 28. september 2011

Mit mobil-etui

Nu er jeg blevet færdig med et lille hækleprojekt. Det vil sige, jeg var egentlig færdig i sidste uge, men manglede bare lige at sy en knap i. Nu er den syet i og jeg er meget glad for min lille mobil-futteral :)  Jeg har brugt noget lilla (ser desværre mere blåt ud på billedet) bomuldsgarn med sølvtråd i og til foer har jeg brugt babushka- stof fra stof og stil. Opskriften har jeg fået på denne fantastiske blog:Fru Madsens nørklerier.
Hvis I er vilde med at hækle og ikke har kigget på denne blog, så kan jeg varmt anbefale den, hun har nogle helt fantastiske hækleideer og deler gerne ud af dem.
Jeg er næsten færdig med et strikkeprojekt, jeg mangler bare lige at hæfte ender, så der kommer snart et billede :)




1 kommentar:

Elsker en god kommentar, så skriv endelig.