onsdag den 14. september 2011

Hobbies in the house

Det er altid hyggeligt med en hobby. Jeg har altid haft travlt med at finde ud af, hvad min hobby skulle være...og jeg har ikke helt fundet den endnu. Jeg får aldrig engageret mig i en ting, men zapper rundt og har mange mange mange halvfærdig projekter liggende. Men jeg er (h)optimist, så lige pludselig, så finder jeg noget som jeg er sikker på, at jeg bliver vild med :)
Forleden dag meddelte Hjalte, at han havde fundet sin nye hobby, han vil tegne. Supert synes jeg, da jeg ikke selv er særlig god til at tegne. I dag ville han så begynde på en ny hobby...stearindryp, har selv dryppet i vildskab som barn, så det var helt sjovt at prøve det igen. Vi fandt glas med vand, lys og ILD (hvilket absolut var det bedste) og så blev der fremstillet små runde stearinting (aner simpelt hen ikke hvad de hedder). Så nu er jeg ret spændt på at se, hvad hobbyen i morgen er. Han ligner så meget sin mor :)


En farlig dino

Hjaltes selvportræt

Endnu en farlig dino

Den nye hobby - stearindryp

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Elsker en god kommentar, så skriv endelig.